Obserwatorzy

wtorek, 14 maja 2013

Szal

Trochę czasu to potrwało, ale w końcu skończyłam szal na specjalne zamówienie.
Bardzo mnie wykonanie tego projektu ucieszyło, gdyż jest to moje pierwsze zamówienie, dlatego tak ważne ;)
Długość szalu wynosi ok 150cm, wykonałam go z 100% akrylu, pierwszym zamysłem miał być kordonek, ale akryl okazał się być znacznie lepszy i wydajniejszy.
 Szczególnie kolor bardzo mi się spodobał i świetnie dopasował   się do wzoru.
Mam nadzieje, że przyszłej właścicielce będzie się go dobrze nosiło :)
 Za manekina posłużyłam ja ;D

 w tle udało się uchwycić małe kaczuszki ;p

 Wzór trochę trudny, jak to zawsze bywa początek najtrudniejszy, ale im dłużej go robiłam tym większej wprawy dostawałam i szło szybciej.
 A znalazłam go    na  chomikuj.pl  
(prawdziwy skarbiec wzorów ;) )

 









5 komentarzy:

  1. Bardzo ładny szal. Wzór też się przyda :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze, ale piękny! Wzór zrobił na mnie wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy szal :):):) Świetnie Ci wyszedł! kolor idealny na tę porę :) Dzięki za wzór! Ostatnio coś mnie wzięło na szydełko, ale już wracam do drutów. Mimo to odnotowuję, bo nigdy nie wiesz, kiedy najdzie mnie następna faza szydełkowa ;) Masz rację, tak jest chyba z każdym wzorem - najpierw robi się powoli, z uwagą, a potem to już samo leci :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie bomba! podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny :) bardzo mi się podoba :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :) ♥♥♥